nowe książki majowe

DSCN7259

Zaczęły się Targi Książki w Warszawie. W tym roku niestety się nie wybieram, ale i tak mam zamiar coś sobie kupić, bo jak wiadomo w każdej internetowej księgarni zaczęły się różnego rodzaju promocje. Podejrzewam, że coś sobie wybiorę, bo jest tych propozycji bardzo dużo. Zanim napiszę też o dwóch książkach, które już kończę („Szachownica flamandzka” Arturo Perez-Reverte i „Czarodziejka” Agnieszki Płoszaj), to pokażę Wam, co do mnie dotarło w ostatnich dniach. W poniedziałek wybieram się na spotkanie z Bonowiczem i Waglewskim stąd biografia lidera Voo Voo „Wagiel”. Mam nadzieję, że uda się zdobyć autografy obu panów (uwielbiam ostatnią płytę Voo Voo tak a propos). „Dziecko z ognia” i „Wędrówka z Ablem” to egzemplarze recenzenckie, reszta książek kupiona z jakimiś tam rabatami.  

Tyle na dzisiaj ode mnie. Teraz nie książkowo: przybita jestem śmiercią Chrisa Cornella z Soundgarden. Od lat słuchałam i naprawdę do tej pory nie wierzę, w to co się stało. Z wielkiej Czwórki zespołów z Seattle, ostał się jeno Eddie Vedder (Pearl Jam). Kurt Cobain, Layne Staley, Chris Cornell – pewnie teraz siedzą razem przy piwie… Żal. Kolejny wielki muzyk odszedł.. I to tak niespodziewanie, że niby samobójstwo? Nie wierzę…A wcześniej Cohen, Bowie, Piotr Grudziński z Riverside…  Żal….

4 uwagi do wpisu “nowe książki majowe

Skomentuj

