stosik

Troszkę nowych książek przybyło. Właściwie to kupiłam tylko Kamińskiego z polecenia Jarka z Krytycznym Okiem i jego świetnych recenzji tych dwóch pozycji, no i Rhys Bowen (kryminał retro) na próbę w taniej książce, bo chcę sprawdzić czy spodobają mi się przygody Molly Murphy. DSCN8423

Książki „W linii prostej” Damiena Boyda, „Ubezwłasnogłowieni” Stuarta MacBride’a i „Tajemnica wyspy Flatey” dostałam od wydawnictwa Editio Black, „Felicja zaginęła” Jorna Lier Horsta od wydawnictwa Smak Słowa, a „Nie myśl że znikną” Marcina Grygiera i „Odzyskać utracone” Katarzyny Kołczewskiej od wydawnictwa Prószyński i S-ka. No, nic tylko czytać :)

2 uwagi do wpisu “stosik

  1. Boyda właśnie zamówiłem licząc na porządny brytyjski kryminał. Pozostałe książki też prezentują się ciekawie, Rhys Bowen mam, ale jeszcze nie czytałem.
    pozdrawiam :)

Skomentuj

