stosik kolejny

DSCN8444

Murakami i Lemaitre to egzemplarze recenzenckie od wyd. Muza, natomiast reszta … Zachwyciłam się ostatnio wydawnictwem Książkowe Klimaty, odkryłam na ich stronie mnóstwo cudownych powieści i teraz będę miała okazję je sprawdzić, gdyż zamówiłam cztery  – co prawda są lekko przybrudzone okładki, bo książki pochodzą z outletu (stąd cena niższa o prawie 60 %), ale mnie to nie przeszkadza. Cena grała akurat rolę, a książki jak widać kompletnie nie zniszczone, zatem nie ma co marudzić tylko czytać. Polecam jeśli nie znacie tego wydawnictwa: ksiazkoweklimaty.pl 

 

3 uwagi do wpisu “stosik kolejny

  1. Agussiek, dzięki za linka, przeczytam na pewno :) to już kolejna dobra opinia o tej autorce.
    Tommy – no ja również, ale z recenzją trochę poczekam, bo książka wychodzi bodjaże w pazdzierniku dopiero…

Skomentuj

