stosisko jesienne

DSCN8901

Co ich wszystkich podkusiło, żeby wydawać tyle fajnych książek w jednym czasie. Oczywiście nie ma tu samych nowości, ale jednak parę się znalazło. I nie ma tu ani jednego egzemplarza recenzenckiego…  tia… :-)

update:

Doleciały brakujące. Zafon i Manzini recenzenckie. Reszta nie :-)

DSCN8905

8 uwag do wpisu “stosisko jesienne

  1. „Rdza” – świetna!, „Mały przyjaciel” – bardzo dobra książka. Z Twojego stosiku chętnie przeczytałabym opowiadania Filipowicza. Nie trafia do mnie proza Zadie Smith, nie mam pojęcia, dlaczego? Wszyscy się zachwycają, a ja ziewam po kilkunastu kartkach i odkładam. Jeśli mogę coś polecić od siebie, to z czystym sumieniem namawiam do przeczytania niewielkich rozmiarów powieści Pascala Garniera, „Jak się ma twój ból?” oraz „Nie mówcie, że nie mamy niczego” Madeleine Thien.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Dziękuję Dominika za polecanki, też mam je na oku. Thien od jakiegoś czasu, ale czekam aż wyjdzie :) Ja lubię Smith choć narazie czytałam tylko Londyn NW. Podobało mi się
    :)

    Polubienie

Skomentuj

